- Üretim Portföyü Piyasadaki uzmanlığımız ve fiyatlandırma tahmin yeteneğimiz, üretim havuzumuzu...
- Ticari Faaliyetler Akenerji potansiyel riskleri proaktif olarak yönetirken, ürünlerini, varlık ve imkanlarını en etkin şekilde...
- Enerji Servisleri Akenerji, uzman kadrosu ile müşterilerinin faaliyet gösterdikleri sektörleri tanıyarak, sağladığı ürün ve...
- Raporlar ve Sunumlar Akenerji faaliyet raporları, finansal tabloları ve yatırımcı sunumu...
İnsan Kaynakları
Çalışan Profilimiz
Akenerji Çalışanlarının Ortak Yetkinlikleri
İletişim: Bilgi ve fikirlerin paylaşımına önem veren Akenerji çalışanı, bu amaçla çeşitli yazılı ve/veya sözlü araçlardan faydalanır. Bireylere ve/veya gruplara aktardığı bilgilerin açık bir biçimde anlaşılmasını sağlar ve konuyla ilgili gelişmeleri takip eder.İkna Etme: Akenerji çalışanı, doğruluğuna inandığı fikir ve planlarının kabul edilmesi amacıyla kurum kültürü çerçevesinde çalışmalar yürütür. Farklı kişi, durum ve görevler karşısında, iletişim becerileri sayesinde uygun tutum ve davranışlar sergiler.
Sonuç Odaklılık: Sürekli gelişim odaklı Akenerji çalışanı, hem kendisi hem de ekibi için belirlediği yüksek hedeflere ulaşmak ve aşmak için azimle çalışır. Hedefe ulaşma yönünde kaydettiği ilerlemeleri düzenli biçimde ölçümleyerek yeni stratejiler geliştirir.
İşbirliği Oluşturma: Akenerji çalışanı, kendi çalışma alanı ile diğer çalışma alanları, ekipler, bölümler ve birimler arasında kurduğu sağlam işbirlikleri aracılığıyla iş hedeflerini etkin bir biçimde gerçekleştirir.
Planlama ve Organize Etme: Akenerji çalışanı, işin kalite ve verimlilik bakımından en iyi biçimde tamamlanabilmesi için hem kendisine hem de ekibine yönelik eylem planları oluşturur.
Karar Verme: Bir durum karşısında Akenerji çalışanın ilk hareketi, problem ve fırsatları tespit etmek ve anlamaktır. Daha farklı kaynaklardan gelen verileri değerlendirir. Söz konusu verileri, kısıtları ve olası sonuçları dikkate alarak, kendisini en uygun çözüme götürecek yaklaşımı belirler ve harekete geçer.
Müşteri Odaklılık: Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini tüm iş süreçlerinin odağı kabul eden Akenerji çalışanı, bu amaçla müşteri ilişkilerinin etkinliğine ve geliştirilmesine özen gösterir.